Small steps big changes 2024-2025
Disadvantaged students who continue their education in educational environments face many problems. It is observed that these students, who have difficulty in expressing themselves due to different situations they have in classroom environments, have weak social skills and low social acceptance levels. For this reason, these students see themselves as inadequate in many areas, including academic and social areas. These students, who have weak social relationships, are often excluded by their peers in the classroom environment. According to the principle of opportunity in education, every individual has the right to benefit from educational services. Our project covers disadvantaged students’ socialization and interaction with their peers, empathy, working together, developing self-confidence, being in touch with technology, and developing their foreign languages. In addition, it is very difficult to gain the awareness of being sensitive to the environment and leaving a livable world to the new generations later. Instilling this awareness in individuals and raising individuals who are respectful to nature also means investing in the future. Raising individuals who are sensitive to the environment and friendly to nature is possible by conveying this awareness to them at the right time and in the right way. For this purpose, collaborative work with activities that will raise environmental protection awareness will help our project reach its goal. Thanks to this eTwinning project, our students will have the opportunity to meet students and teachers from different cities and countries and to do activities together.
Global Voices, Explore Worlds 2024-2025
The project aims to improve students’ English Speaking Skills and to raise awareness of the students about different cultures, using Web2 tools and AI technologies to enhance students’ communicative skills, creativity and collaboration. The project will start in November and finish in May. Students will do an activity together and have an online meeting in every month.
A JOURNEY ACROSS CULTURES 2024-2025
This eTwinning project focuses on enhancing students’ English skills, with a particular emphasis on speaking, while exploring cultural similarities and differences. The project involves 4 partner schools and 20 teachers working together over a period of 7 months. Each month, students from different countries will engage in discussions and activities based on a cultural topic, including traditional foods, festivals, and folk heroes, among others. These activities aim to improve language skills and foster intercultural understanding. As a final product, the partners will create a collaborative video, where each school contributes a unique part, forming a puzzle-like outcome that emphasizes the importance of each contribution. This project will also utilize online meetings to encourage real-time communication between students, allowing them to share their experiences and insights on the cultural topics.

Under the Umbrella of Values 2023-2024
Acesta este un proiect despre valori, care își propune să conștientizeze elevii cu privire la importanța însușirii și dezvoltării valorilor personale. Proiectul durează din luna octombrie 2023 până în mai 2024. Participanți la proiect sunt din România, Turcia, Polonia și Italia.
Proiect eTwinning „I`m Changing, I’m Transforming” 2021-2022

Acesta este un proiect despre reciclare, care își propune să conștientizeze elevii cu privire la problemele de mediu, astfel încât să își schimbe încă de mici obiceiurile de tratare a gunoiului, acordând prioritate separării pentru reciclare.
Proiectul durează 2 luni, implicând următoarele țări: Bulgaria, Slovacia, Franța, Georgia, Italia, Iordania, Republica Moldova, Polonia, Portugalia, România și Turcia.
Paginile de promovare ale proiectului:
MY NEW GENERATION LEGEND
Turkey(5), Romania(3), Bulgaria(1),
Italia(1), Polonia(1)
2022-2023
În zilele noastre, lumea noastră se confruntă cu cele mai mari probleme de mediu și toți avem responsabilitatea de a salva lumea. Proiectul a fost gândit cu intenția de a atrage atenția asupra problemelor de mediu și a crește gradul de conștientizare a responsabilităților.
Vom alege eroii populari și legendari pentru a-l face plăcut și vom crea un erou de nouă generație care are cele mai apreciate trăsături. ,,Noul Erou” va salva lumea prin rezolvarea problemelor de mediu pe care le-am determinat.
ETWINNING CHRISTMAS CARDS EXCHANGE
Romania(8), Portugal(3),), Portugal(3), Italy(2), Romania(8), Portugal(3), Italy(2), Spain(1), Serbia(1), Greece(1)
2022-2023
Proiectul se bazează pe schimbul de felicitări de Crăciun între școlile europene.Destinat profesorilor și studenților noi din eTwinning. Cărțile poștale pot fi realizate în limba engleză sau în limba fiecărei țări participante. Pentru dezvoltarea acestui proiect, vom ține cont de principiile incluziunii, cooperării și egalității în toate activitățile.
Resetting Our Carbon Footprint
Romania(11), Turkey(10), Republic of Moldova(1), Bulgaria(1), Azerbaijan(1), Greece(1), Croatia(1)
2022-2023
Cu fiecare pas pe care îl facem, lăsăm o urmă a noastră în natură. Cu cât acești pași sunt mai puțini, cu atât mai bine pentru lumea noastră, deoarece amprenta de carbon este una dintre principalele probleme ale încălzirii globale. Amprenta de carbon; Apare odată cu cantitatea mare de gaze cu efect de seră produse ca urmare a activităților induse de om, adică dioxidul de carbon eliberat în atmosferă.
Prin acest proiect, se urmărește conștientizarea elevilor cu privire la încălzirea globală, amprenta de carbon și măsurile care pot fi luate pentru a le preveni.
Protect The Balance Of Nature
2022-2023
În sistemul ecologic, există o relație necesară între natură și om. Tehnologia avansată determină o creștere a industrializării și a capacității de producție într-o asemenea măsură încât perturbă echilibrul naturii. Consumul rapid al tuturor tipurilor de resurse pentru o producție continuă în industrie aduce dezastre ecologice, deoarece învățarea conceptului de amprentă ecologică oferă o creștere a cunoștințelor, conștiinței, atitudinii, comportamentului și conștientizării mediului. Pornind de la acest punct este foarte important să se utilizeze conceptul de amprentă ecologică în procesele de educație și formare pentru a asigura o viață durabilă și a proteja resursele naturale.
În cadrul proiectului, studiile privind amprenta ecologică vor fi combinate cu activități de învățare bazate pe investigație și se va asigura o învățare activă.
Obiective:
1.Creșterea gradului de conștientizare a problemelor de mediu.
2.Asigurarea utilizării tehnologiei în educație cu ajutorul instrumentelor Web 2.0.
3.Combinarea lecțiilor cu probleme din viața de zi cu zi prin lucrul interdisciplinar.
4.Să ne asigurăm că elevii devin persoane bine pregătite cu abilitățile secolului 21.
5.Diversificarea învățării prin utilizarea diferitelor metode de predare
6.Asigurarea participării active a elevilor.
Smart Whit Kids Smart’s Games
2022-2023

Jocurile inteligente care le permit copiilor să învețe în timp ce se distrează, îi ajută să își consolideze cunoștințele și să învețe mai mult. Copiii învață și se distrează în același timp, prin intermediul acestor jocuri învață să ia decizii corecte și rapide, să gândească în etape, să găsească posibile soluții eficiente. De asemenea, jocurile ajută la dezvoltarea caracterului pozitiv al copiilor. Pe lângă toate acestea, îi țin departe de comportamente nepotrivite și de dependențe. Mai mult, folosindu-și abilitățile științifice, ei dobândesc noi talente.